wtorek, 26 września 2017

Ambasadorka Le Petit Marseillais

Jakiś czas temu na stronie Le Petit Marseillais odbywała się rekrutacja do najnowszej kampanii abasadorskiej . Tym razem do testów nie zostały wybrane tylko kobiety ale i Nasi mężowie czy partnerzy. 


W paczce znajdował się list dla ambsadorki , książeczka w której były zadania jakie należy wykonać podczas trwania kampanii oraz dwa żele pod prysznic  - dla mężczyzny i dla Nas.


Żele pod prysznic Le Petit Marseillais dla mężczyzn to nowość , która jest dostępna w trzech aromatycznych odsłonach. Zapach jaki znajdował się w mojej przesyłce to drzewo cade . Żele Le Petit Marseillais to produkty 3w1  - do twarzy,ciała oraz włosów .


A dla siebie znalazłam żel z algami morskimi i minerałami, którego nie miałam okazji do tej pory używać.
Z tej serii możemy również dostać balsam do ciała i mleczko do ciała .

A czy Wy używacie produkty Le Petit Marseillais ?

____________________________________

Zapraszam na stronę LYDIANA gdzie znajdziecie piękną biżuterię w świetnych cenach. 

11 komentarzy:

  1. U nas gości zestaw z wersją Mięta i Cytrusy. Pachnie rewelacyjnie!
    Fajnie, że kosmetyk jest 3w1 i służy też do mycia włosów i nawet twarzy. Po kilku dniach testowania mąż jest zadowolony ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacjje! To świetna sprawa takie łączone testowanie.
    Osobiście z tej firmy jszcze nic nie miałam poza pomadką do ust która bardzo mi się sprawdziła zimą! Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam produktów tej firmy, ale zapachy tych produktów mogą być świetne, ciekawe jak z ich działaniem. Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ich żele pod prysznic są obłędne :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie udało mi się dostać do tej kampanii :( Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej kampanii, ale nie miałam komu wziąć tych żeli, a sama bardziej lubię te codzienne zapachy, które znajdziemy w drogeriach :)
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Drzewo cade 3w1 to coś idealnego dla mojego chłopaka. Muszę zbadać zapach ale już go sobie wyobrażam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam ich żeli pod prysznic i uwielbiam jak intensywnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zostania ambasadorką! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nutridome

Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie na moim Blogu . W dzisiejszym poście napiszę Wam kilka słów o nowym sklepie online Nutridome  z któr...

Copyright © 2016 MINT ADDICTION , Blogger