wtorek, 19 września 2017

Pielęgnacja włosów suchych i zniszczonych

Witam ponownie na moim blogu .

Dziś chciała bym Wam pokazać co używam do pielęgnacji włosów .  Moje włosy są długie, grube i zniszczone a z natury są kręcone czego bardzo nie lubię więc je prostuje . Prostownica to niezastąpione urządzenie ale niestety niszczy włosy więc trzeba pielęgnować je odpowiednimi produktami. 


Wszystkie produkty , które Wam dzisiaj pokaże są dostępne w wielu drogeriach i występują w cenach 5-20 zł. 

Garnier Fructis Goodbye Damage 


Olejek do włosów z owoców amli , który idealnie sprawdzi się na końcówki  ale też w małych ilościach nakładam go od połowy włosów . Włosy po zastosowaniu tego produktu pięknie pachną i  są wygładzone . 

Dr. Sante Macadamia Hair 


Spray do włosów z olejem Macadamia i Kreatyną kupiłam w drogerii Pigment. Po użyciu produktu włosy są miękkie i łatwiejsze w rozczesywaniu.

Nivea Hairmilk



Recenzja tego produktu była już na blogu ale tak lubię ten produkt ,że nie mogłam to pominąć . Włosy są miękkie, lśniące, pięknie pachną jednak nie można używać sprayu zbyt blisko nasady włosów bo to może przyspieszać przetłuszczanie. 

Maski do włosów Kallos 


Myślę,że większość z Was zna produkty tej firmy . Używałam chyba wszystkie rodzaje tych  masek a moje ulubione to jagodowa i multivitaminowa . Ta która Wam dzisiaj pokazuje przeznaczona jest do włosów farbowanych , dzięki jej zastosowaniu włosy farbowane stają piękne i lśniące. 

9 komentarzy:

  1. Ten olejek z Garniera jest świetny mam go i na pewno kupię ponownie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbowałabym olejek z Garniera. Produkty mleczne również bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale obecnie w użyciu mam wielką (bodajże litrową) odżywkę Dr Sante, choć chciałabym też wypróbować wersję w sprayu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno kupie spray do włosów z nivei, no i kallosa też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno ten sprawy do włosów będę chciała wypróbować
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszalam tylko o masce "color" ale nie używałam

    przydałby mi się któryś z tych produktów bo moje włosy są dość suche

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta mgiełka Dr Sante wygląda ciekawie, ostatnio włosy mi się puszą niemiłosiernie i przydałoby im się coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń

Nutridome

Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie na moim Blogu . W dzisiejszym poście napiszę Wam kilka słów o nowym sklepie online Nutridome  z któr...

Copyright © 2016 MINT ADDICTION , Blogger